شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک

ویدئو پروژکتور PT-LS26

 باپیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی، دیتا پروژکتورها نیز روند رشد و تکامل پر پیچ و خم خود را پیموده اند و در حال حاضر قادرند بسیاری از انتظارات کاربران را برآورده نمایند. امروزه ویدئو پروژکتور در موقعیتهای مختلفی ، به کمک کاربران شتافته و با بالا بردن بهره وری آموزش ، جلسات و سمینارها نقش بسزایی در ارتقاء کیفی اینگونه گردهمایی ها داشته. با توجه به تنوعی که در برند و نوع  ویدئوپروژکتورها وجود دارد  انتخاب ویدئوپروژکتور مناسب بسیاری از نیاز های شما را برطرف خواهد کرد کمپانی پاناسونیک از جمله قدرتمند ترین برندها در این زمینه بوده است . در این راستا شرکت فاطررسانور ویدئوپررژکتور مدل PT-LS26 را به شما پیشنهاد می دهد. دو تکنولوژی مهم و برتر در حوزه ویدئوپروژکتور DLP و دیگری به نام LCD می باشد . که معمولا بیشتر کمپانی ها از هر دو تکنولوژی جهت ساخت دستگاهها استفاده می کنند. تکنولوژی DLP با استفاده از انحراف آینه های میکروسکوپی دیجیتالی کار می کند. ویدئوپررژکتور مدل PT-LS26 با تکنولوژی ساخت DLP، وضوح تصاویر تا 2600 انسی لومنز ،کنتراست 3000:1،طول عمر لامپ 4000ساعت،وزن 2.3 کیلوگرم و بسیاری قابلیتهای دیگر تمامی نیازهای شما را پوشش می دهد هم چنین این ویدئوپروژکتورها سازگار با محیط زیست می باشند.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ویدئو پروژکتور  PT-LS26



روتر میکروتیک

میکروتیک یک مسیر یاب است که با استفاده از هسته لینوکس ساخته شده است، میکروتیک هم قابلیت نصب بر روی رایانه‌های خانگی را دارد و همچنین به صورت بسته نرم‌افزاری-سخت‌افزاری ارائه شده است. میکروتیک در سال ۱۹۹۵ توسط دو دانشجوی دانشگاه ام‌ای‌تی آمریکا به وسیله نگارش سیستم‌عامل میکروتیک بنیان گذاشته شد .
. روتر برد های میکروتیک Mikrotik کاربری های مختلفی در شبکه ها دارند که از آن جمله می شود به :
-    شبکه کردن نقاط دور از هم با استفاده از پروتکل های Tunneling  و VPN
-    Load Balancing
-    Bandwidth Control
-    Firewall
-    کنترل کاربران تحت شبکه با استفاده از  Hotspotو User management
-    Proxy server
-    File server
-    و مزیت های مختلف دیگر
این روتربرد ها با قیمت فوق العاده مناسب و کارایی عالی در مقایسه با بقیه برند های معتبر جهانی به موفقیت های شگرفی دست یافته به طوریکه در سراسر جهان سهم قابل ملاحظه ای از بازار روترها را بدست آورده است. فاکتور مهم گسترش روز افزون استفاده از این روتربرد ها در کشور ما ایران و خیلی از نقاط دیگر جهان ،تجمیع قابلیت های متفاوت و متنوع بسیار زیاد در یک دستگاه و کیفیت مناسب آن ،در حالیکه قیمت آن در حد بسیار پایین تر از قابلیت های آن ثابت مانده است. شرکت فاطررسانور روترهای برد میکروتیک را به مشتریان خود معرفی می کند این دستگاه جزو مسیریاب‌های قوی و هم رده مسیریاب‌های شرکت سیسکو می‌باشد و دارای ویژگی های منحصر به فرد می‌باشد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیراشاره کرد: مسیر یابی، دیوار آتش٫بی سیم، VPN ، فایروال ، کنترل پهنای باند ، هات اسپات(مدیریت کاربران) و  هم چنین قابلیت Wireless  را در خود گنجانده است.روتر بردهای شرکت فاطررسانور با کارایی بالا و قیمت مناسب و هم چنین خدمات پس از فروش ، پاسخگوی شما  مشتریان گرامی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
روتر




ویدئوپروژکتور PT-EX600

ویدئو پروژکتور دستگاهی است که جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد و برای این کار اطلاعات (تصاویر) را از دستگاه های مختلف نظیر ویدئو,  DVD , VCD,  دوربین های فیلمبرداری و کامپیوتر دریافت و پردازش نموده و توسط لنزی که در آستانه دستگاه  قرار دارد تصاویر را با بزرگنمایی برروی پرده نمایش منعکس می کند. این دستگاه در اتاق جلسات , سالن های کنفرانس, مراکز سمعی و بصری, سالن های همایش یا آمفی تئاتر, دفاتر مدیران, دانشگاه  ها و به طور کلی مواقعی که نیاز به دمو و پرزنت محصول و خدمات وجود دارد، استفاده می شود. کمپانی پاناسونیک از جمله قدرتمند ترین کمپانی های فعال در عرصه ساخت دیتا پروژکتور است که با تولید انواع مختلف  ویدئو پروژکتور, تمام نیاز های کاربران را پوشش می دهد.
پارامتر های گوناکونی در انتخاب ویدئو پروژکتور متناسب با نیاز شما وجود دارد اما از مهمترین آنها  می توان به شدت روشنایی، رزولوشن، کنتراست، وزن، طول عمر لامپ، تعداد و نوع ورودی و خروجی ها اشاره کرد. ویدئو پروژکتور شرکت فاطر رسانور مدل  PT-EX600 دارای قابلیت هایی هم چون :تکنولوژی ساخت   LCD، شدت روشنایی  6000 انسی لومنز، رزولوشن واقعی XGA - 1024* 768، طول عمر لامپ  4000 ساعت,   دو ورودی RGB یا, VGA     دو ورودی ویدئو IN/OUT و یک ورودی S-Video و بسیاری موارد دیگر را شامل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
ویدئوپروژکتور PT-EX600