شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک

تلفن سانترال KX-DT 346


تلفن سانترال به تلفن های رومیزی ای گفته میشود که میتوان چند خط شهری و داخلی را با آن کنترل کرد.
اگر شما 20 خط شهری داشته باشید در حالت عادی احتیاج به 20 عدد تلفن دارید که نمی توان همه آنها را روی میز قرار داد برای رفع این مشکل احتیاج به تلفن های سانترال است که مشکل ما را حل کند.
از دیگر مزایای تلفن سانترال ارتباط داخلی با دیگر اتاق های داخل سازمان بدون هزینه تلفن می باشد.
همچنین میتوانید همزمان چند نفر را پشت خط نگهدارید یا اینکه هر خطی به اپراتور وصل شود، اپراتور می تواند به مسئول مرتبط برای پاسخ گویی انتقال دهد.
تلفن سانترال KX-DT 346 دارای خصوصیات زیر می باشد که شرکت فاطر رسانور قادر به ارائه ی آن می باشد.
•    نمایشگر 6 سطری نورانی
•    24 کلید شهری قابل برنامه ریزی
•    توانایی پشتیبانی بلوتوث
برای اطلاعات بیشتر از ویژگی های این مدل و مدل های دیگر تلفن سانترال ،بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
تلفن سانترال KX-DT 346


فکس پاناسونیک مدل KX-FP701


فکس پاناسونیک با قابلیت های متنوع خود توانسته در میان برندهای محبوب از  جایگاه ویژه ای برخوردار شود.فکس پاناسونیک در انواع دو کاره،سه کاره و چندکاره عرضه می شود.
از مهمترین ویژگی ها فکس پاناسونیک مدل kx-fp701  می توان به حافظه ی 28 صفحه ی در صورت نبود کاغذ، کلید هدایتگر برای بهره برداری آسان،حافظه 25 صفحه ای جهت ارسال فکس،
دفترچه تلفن 100 شماره ای و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه زیر کلیک نمایید.
فکس پاناسونیکKX-FP701

ویدئو پروژکتور PT-LX30h

همگام با تکامل ویدئو پروژکتور، کاربردهای آن نیز با توجه  نیازهای متفاوت کاربران، افزایش چشمگیری داشته است. علاوه  بر آن ، حوزه استفاده از دیتا پروژکتور به بسیاری از مراکز دولتی، تحقیقاتی و پژوهشی، مراکز نظامی و عملیاتی، تجارت و دموی محصولات و خدمات،  نیز توسعه یافته است. با توجه به کاربران  و  سلیقه های متفاوت در انتخاب ویدئوپروژکتور امکاناتی که هر دستگاه پروژکتور دارد متمایز از دیگر قابلیت ها می باشد..شرکت فاطررسانور نماینده محصولات مخابراتی پاناسونیک با  بررسی نیازهای کاربران خود  ویدئوپروژکتور PT-LX30h به شما عرضه می نماید این دستگاه با تکنولوژی ساخت LCD،شدت روشنایی با کیفیت عالی 3000 انسی لومنز،کنتراست 2500:1،طول عمر لامپ تا 4000ساعت،وزن 2.9 کیلوگرم و هم چنین ورودی صدا،شبکه،ورودی ویدئو و لوازم جانبی پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ویدئو پروژکتور  PT-LX30h



گوشی تلفن بی سیم KX-TG6841


مدل KX-TG6841 مدل 2013 کمپانی پاناسونیک است که با طراحی زیبا و ویژگی های جدید و منحصر به فرد پاسخگوی نیازهای مشتریان خود می باشد.از ویژگی های بارز این محصول می توان موارد زیر را نام برد:
منشی تلفنی با قابلیت تماس اتوماتیک  و اعلام پیام جدید، نویزگیر پیشرفته ، کارکرد بدون برق بیس، سیستم پاسخگویی دیجیتال 18 دقیقه ای و برقراری تماس با شماره ی از پیش تعیین شده جهت اعلام پیام ، سازگار با دستگاه TGA20 (کلیدیاب)، صفحه نمایش LCD بر روی بیس و گوشی ، دارای تکنولوژی DECT 6.0 Plusو بسیاری موارد دیگر را  اشاره نمود.هم چنین این گوشی قابلیت ارتقا تا 6گوشی را دارا می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

گوشی تلفن بی سیم  KX-TG6841