شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک

صندوق صوتی KX-TVM50

صندوق صوتی (VoiceMail) همان منشی تلفنی می باشد که از امکانات و ویژگی های بارزی برخوردار است. سرویس صندوق  صوتی سالهاست که روی شبکه تلفن ثابت شهری (PSTN) ارائه می شود. هم چنین به دلیل پاسخگویی 24ساعته، ترافیک تماس های تلفنی و نیاز به حضور فیزیکی کاربر در زمان پاسخگویی تلفن از بین رفته است و همین امر موجب صرفه جویی در هزینه و زمان و تسریع ارتباطات در بستر مخابرات می شود.شرکت فاطررسانور نماینده محصولات مخابراتی پاناسونیک به منظور تسهیل بخشیدن در این روند صندوق صوتی KX-TVM50 را به شما عرضه می نماید. از مزایای این دستگاه می توان موارد زیر را ذکر نمود: 6 کانال ارتباطی همزمان (6 تماس همزمان)، حداکثر زمان ضبط پیغام تا 8 ساعت،  تماس با شماره تلفن همراه و یا ثابت در صورت دریافت پیغام جدید و حضور نداشتن صاحب داخلی در محل کار، منوی پست صوتی و تصویری VM Menu  جهت راهنمایی کاربران، ایجاد پیغام های چند زبانه و بسیاری قابلیت های برتر جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

صندوق صوتی KX-TVM50



تلفن بی سیم KX-TG7642


مدل های شیک و در عین حال متنوع تلفن بی سیم پاناسونیک را از شرکت فاطررسانور، نمایندگی رسمی پاناسونیک تهیه کنید. گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG7642 دارای سیستم  ارتباطی بی سیم پیشرفته دیجیتالی با فرکانس 1.9 گیگا هرتز می باشد. ویژگی های عمومی  هم چون شماره انداز گویا،دفترچه تلفن،سیستم منشی دیجیتال  و هم چنین قابلیت های تخصصی همانند امکان اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث،  امکان برقراری کنفرانس تا 4 نفر، تکنولوژی     DECT 6.0 و بسیاری قابلیت های دیگر می باشد جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 تلفن بی سیم KX-TG7642


ویدئو پروژکتور مدل PT-LX300

ویدئو پروژکتور مدل  PT-LX26h شرکت فاطررسانور نماینده پاناسونیک با قابلیت های خاص خود نیاز کاربران را در  سالن های کنفرانس و  همایش،دفاتر شرکت ها، آموزش،دموی محصولات و بسیاری موارد دیگر، بر طرف ساخته است،ویژگی های هم چون:
1-طول عمر لامپ4000 ساعت
2- وزن 2.9 کیلوگرم
3-کنتراست 2500:1
4- رزولوشن :   XGA - 1024* 768
5- شدت روشنایی    2600 انسی لومنز
6- ورودی شبکه    LAN
7-     دو ورودی RGB یا VGA

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


ویدئو پروژکتور مدل PT-LX300