شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک

فکس لیزری KX-MB2030

این مدل یکی از فکس های چند منظوره ( اسکنر ، پرینتر ، فکس ، کپی )  شرکت فاطررسانور نماینده پاناسونیک می باشد که دارای امکانات زیر می باشد:
•    قابل اتصال به شبکه از طریق LAN
•    قابل اتصال به کامپیوتر از طریق USB
•    اسکن رنگی وقابلیت ارسال به EMAIL/FTP
•    سیستم کپی پیشرفته
•    250 برگ محفظه کاغذ
برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
فکس لیزری KX-MB2030



تلفن سانترال IP مدل KX-NT346

امروزه  شرکتها و ادارات  به دنبال راه کارهایی در جهت تغییر از سیستم مخابراتی معمولی به سمت سیستم های IP  انعطاف پذیر  و پر سرعت با هزینه مقرون به صرفه می باشند، در اینجاست که  تلفن های سانترال IP  مطرح می شوند. در یک تلفن سانترال تعدادی خط آزاد در پورت ورودی به تعداد بیشتری خط داخلی در پورت خروجی تبدیل می شود، که این امکان را ایجاد می کند بدون مشغول بود خط تلفن با  رعایت مسائل امنیتی  با  قسمتهای دیگر ارتباط برقرار کنید . تلفن سانترال IP مدل KX-NT346 شرکت فاطررسانور داری ویژگی هایی هم چون 2 پورت اینترنت (100BASE-T)، پشتیبانی از (PoE)، 24 کلید قابل برنامه ریزی و بسیاری قابلیت های برتر می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
تلفن سانترال IP مدل KX-NT346


سانترال پاناسونیک KX-TDA600


مرکز تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA600 یکی از دستگاه های سانترالی میباشد که بیشترین استفاده را در مراکز دولتی و خصوصی از قبیل وزارت خانه ها،بیمارستان ها،هتل ها و ..... را دارد. این مرکز تلفن با توجه به ظرفیت باور نکردنی خود یکی از تولیدات منحصر به فرد کمپانی پاناسونیک محسوب می شود و مشتریان مختص به خود را دارا می باشد. این دستگاه بیشتر در مکان های پر ظرفیت استفاده می شود. قابل ذکر است انتخاب این دستگاه برای شرکت هایی که رو به رشد می باشند نیز مناسب می باشد.
از مهمترین ویژگی های این دستگاه می توان به ماژولار بودن باکس های PBX ،    رابط CTI،قابلیت سازگاری با PRI (خطوط 5 شماره ای مخابرات(اشاره کرد. این باکس سانترال دارای  11 جای کارت (Slot) می باشد که قابلیت ارتقاء  نیز،دارد.
برای مشاهده ی خصوصیات دیگر این دستگاه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
سانترال پاناسونیک KX-TDA600

گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG3821


گوشی تلفن بی سیم  مدل KX-TG3821  با ویژگی های برجسته خود موجب تمایز با برند های دیگر شده است از جمله این قابلیت ها می توان به مواردی هم چون سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال  به صورت 18 دقیقه، حافظه دفترچه تلفن با ظرفیت 100 نام مخاطب و شماره تماس،وجود caller id در هنگام تماس مخاطب،امکان برقراری کنفرانس 4نفره و بسیاری ویژگی های دیگر می توان اشاره نمود.
برای مشاهده سایر قابلیت ها بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن بی سیم  مدل KX-TG3821


ویدئو پروژکتور PT-TW231

ویدئو دیتا پروژکتور دستگاهی است که امکان انعکاس تصاویر کامپیوتر ، ویدئو، دوربین فیلم برداری و ... را بر روی پرده نمایش فراهم میکند .
این دستگاه امروزه بانامهایی نظیر دیتا پروژکتور، مالتی مدیا پروژکتور، ویدئو پروژکتور ، معرفی می گردد. با توجه به تنوعی که در برند و نوع  ویدئوپروژکتورها وجود دارد آگاهی در مورد انتخاب ویدئوپروژکتور مناسب  از موارد ضروری به شمار می رود و هم چنین این انتخاب، بسیاری از نیاز های شما را برطرف خواهد کرد. کمپانی پاناسونیک از جمله قدرتمند ترین برندها در این زمینه بوده است .شرکت فاطررسانور نماینده پاناسونیک ویدئو پروژکتور مدل PT-TW231 را به شما عرضه می نماید.این دیتا پروژکتور دارای تکنو لوژی   LCD،شدت روشنایی 2500 انسی لومنز،طول عمرلامپ4000ساعت،وزن 4.7 کیلوگرم و با  رزولوشن واقعی    WXGA - 10280* 800 و بسیاری قابلیت های دیگر می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ویدئو پروژکتور PT-TW231