شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک

راهکارهای پاناسونیک برای اتاق جلسات

راهکارهای پاناسونیک برای اتاق جلسات

چرا پاناسونیک ؟

• ویدئوپروژکتورها و نمایشگرهای تخت بیسیم برای انعطاف پذیری جلسات و سخنرانی ها
• ارائه ی هرچه موثرتر با نمایشگرهای تعاملی-اینتراکتیو
• مشاهده ی بهتر تصاویر ویدئوپروژکتور با تکنولوژی Daylight View

فناوری بیسیم

ویدئوپروژکتورها و نمایشگرهای تخت بیسیم پاناسونیک برای اتصال به PC به هیچگونه کابلی نیاز ندارند. این بدان معنی است که شما هیچگونه نگرانی در رابطه با طول کابل نخواهید داشت و می توانید آسان و سریع آن را راه اندازی کرده و پس از ارائه جمع آوری نمائید

راهکارهای پاناسونیک برای اتاق جلسات راهکارهای پاناسونیک برای اتاق جلسات

*** تصاویر مربوط به ویدئو پروژکتور بیسیم می باشد***


ویدئوپروژکتور های وایرلس با تکنولوژی Miracast

محتویات کامپیوتر شخصی، تبلت و موبایل های اندروید سازگار با Miracast، نظیر ویدیوهای Full-HD وب سایت ها، استریم های ویدیویی آنلاین و تصاویر پاورپوینت، با اتصال به آنها، به صورت همزمان قابل مشاهده بر روی صفحه نمایش می باشند.
شما می توانید هر دستگاه سازگار با تکنولوژی Miracast را بدون دسترسی به شبکه Wi-Fi و صرف نظر از کارخانه ی سازنده آن، به صورت مستقیم به ویدئوپروژکتور متصل نمائید.
این تکنولوژی موجب می شود نسل بعدی ویدئو پروژکتورهای وایرلس کیفیت بالا، راحت تر قابل استفاده باشند.

راهکارهای پاناسونیک برای اتاق جلسات

نمایشگرهای LED تخت Multi-touch

با استفاده از یک نمایشگر تعاملی می توانید موارد لازم را به مطالب خود اضافه کرده، اشکال و تصاویر را مارک کرده و سایر اقدامات را در طول پرزنت انجام دهید. این کار باعث جذابتر شدن ارائه و جلب توجه مخاطبین خواهد شد. علاوه بر این از کنفرانس از راه دور نیز پشتیبانی می کند.

راهکارهای پاناسونیک برای اتاق جلسات راهکارهای پاناسونیک برای اتاق جلسات


تکنولوژی Daylight View

تکنولوژی Daylight View مشاهده ی تصاویر در روشنائی روز را میسر می سازد. حسگر نور تعبیه شده در آن با توجه به نور محیط، رنگ و میزان روشنائی را تنظیم می کند. این قابلیت بدون افزایش خروجی لامپ موجب مشاهده ی آسان تصاویر شده و مصرف برق را نیز کاهش می دهد. با استفاده از این سیستم تنظیمات می تواند به صورت دستی انجام شده و تصاویر بهینه شوند.

راهکارهای پاناسونیک برای اتاق جلسات راهکارهای پاناسونیک برای اتاق جلسات


سنجش علائم حیاتی توسط رادارهای با امواج میلیمتری



این فناوری، سنجش تصادفی علائم حیاتی بدن نظیر ضربان قلب و نبض از راه دور را ممکن می سازد. به کمک این فناوری می توان وضعیت سلامت سالمندان، بیماران و سایر مردم را از راه دور کنترل کرد. همکاری دانشگاه کیوتو و پاناسونیک در توسعه فناوری جدید سنجش از راه دور دانشگاه کیوتو و پاناسونیک اعلام کردند فناوری جدید سنجش از راه دور خود برای کنترل علائم حیاتی بدن نظیر ضربان قلب، فواصل میان تپش قلب و سایر وضعیت ها را توسعه داده اند. این فناوری از رادار طیف گسترده حساسیت بالا و قابلیتهای مبتنی بر الگوریتم تخمین فواصل ضربان قلب تشکیل شده است که اندازه گیری همزمان ضربان قلب و فواصل تپش آن را بدون قرار دادن سنسور بر روی بدن و با دقتی مانند دستگاه الکتروکاردیوگرام، میسر می سازد.


همکاری دانشگاه کیوتو و پاناسونیک در توسعه فناوری جدید سنجش از راه دور

این گروه امیدوار است سیستم سنجش از راه دور، با آزمایشات بیشتر، در آینده نزدیک مورد استفاده عملی قرار داده شود.