شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک

بزرگترین واقعیت فضایی جهان با ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک

بخارست پایتخت رومانی; در سپتامبر 2015، نمای ساختمان مجلس پارلمان که به عنوان کاخ پارلمان نیز معروف است، به یک صفحه نمایش غول پیکر در فضایی به مساحت بیش از 23.000 متر مربع تبدیل شد. بزرگترین رویداد projection mapping یا نگاشت نور با نام iMapp Bucharest 201، در مقیاسی بسیار بزرگ به کمک بیش از 100 ویدئو پروژکتور حرفه ای پاناسونیک، برای سرگرم کردن هزاران نفر برگزار شد.

بزرگترین واقعیت فضایی جهان باویدئوپروژکتورهای پاناسونیک

ویدئو پروژکتور جدید پاناسونیک، مدل PT-DZ21K2، برای نمایش تصاویر عظیم بر روی دیوارهای کاخ پارلمان که دومین بنای بزرگ غیر نظامی جهان است، استفاده شده است. در مجموع از 104 ویدئو پروژکتور برای ارائه ی تصاویر واضح و روشن استفاده شده است. نورپردازی معماری با نگاشت تصویر همزمان شده بود و فیلم های طرح ریزی شده از تعداد 4 در iMapp Bucharest 555 که در سال 2014 برگزار شد، به شش فیلم رسیده بود. اندازه ی هر پیکسل از تصویر نمایش داده شده بر روی بنا، فقط به 2.3 سانتی متر می رسید. این امر وقتی که مقیاس بزرگ بنا و فاصله ی آن از مخاطبین را در نظر بگیریم موجب تولید رزولوشن بالای تصویر می گردد. در نتیجه تصاویر با کیفیت بالا، پیشرفته و بسیار واقعی نمایش داده خواهد شد.

Adrian Pochiscan مدیر فنی چرخش 360 درجه شرکتی که این نمایش با شکوه را تولید کرده بود توضیح داد : "ما تصمیم گرفتیم نمایشی به مراتب بهتر از سال 2014 را بسازیم بنابراین از مزیت ویدئو پروژکتور جدید PT-DZ21K2 که تصاویری یکپارچه تر نسبت به مدل های قبل ارائه می داد، استفاده کردیم. ما از یک هفته قبل در سایت به همراه 6 مهندس طراحی ویدئو و 2 مهندس سرور رسانه مشغول به آماده سازی شدیم. این آماده سازی دقیق به موفقیت منجر شد."

Eduard Tronaru از پاناسونیک رومانی افزود مدل PT-DZ21K2 مصرف انرژی را تا 10 درصد کاهش داد. این میزان صرفه جوی در انرژی وقتی که در رویدادی، حداقل از 100 ویدئو پروژکتور استفاده شده باشد رقم قابل توجه خواهد بود. کنترل تصویر بهبود یافته بود و نرخ فریم با ارتقاء چشمگیر از 60 فریم در ثانیه به 120 فریم در ثانیه رسیده بود. به گفته ی آقای Tronaru : "از لحاظ اندازه، کارایی و قابلیت اطمینان همچون مدلهای قبلی بود. با بسیاری از پیشرفتهای جدید، مدل PT-DZ21K2 قادر به نمایش تصاویر سه بعدی در این رویداد شد."



لینک دانلود ویدئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.