شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک

راهکارهای تصویری پاناسونیک در آموزش - سالن سمینار

راهکارهای تصویری پاناسونیک در آموزش - سالن سمینار

چرا پاناسونیک ؟

• طیف وسیعی از ویدئو پروژکتورها با روشنائی بالا و قابلیت استفاده از لنزهای اختیاری به منظور داشتن تصاویر بزرگ
• ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ با طول عمر بالا و ویدئو پروژکتورهای فاقد لامپ، سیستم فیلتر با چرخه جایگزینی طولانی و سیستم های فاقد فیلتر جهت بهبود هزینه ها و کاهش نیاز به تعمیر و نگهداری
• نگرانی کمتر از سوختن ناگهانی لامپ با وجود سیستم لامپ چندگانه
• اتصالات All-in-one با قابلیت DIGITAL LINK


بهبود هزینه ها
----------------
پاناسونیک ویدئو پروژکتور های به صرفه ای مانند ویدئو پروژکتور های فاقد لامپ یا با طول عمر بالا را عرضه کرده است. ویژگی های زیر نیز به کمتر شدن زحمت تعمیر و نگهداری کمک می نماید :

سیستم فیلتر
مدل های مقاوم در برابر گرد و غبار پاناسونیک ورود ریزترین ذرات گرد و خاک به درون بلوک نوری را با سختی فراوان مواجه کرده، بنابراین استفاده از آن حتی در شرایط سخت امکان پذیر شده است.

Auto Cleaning Filter Echo Filter

*فیلتر های ACF (فیلتر پاک کننده ی خودکار) به طور خودکار با دمیدن باد به فیلتر در هنگام تشخیص گرد و غبار با مسدود شدن سنسور و در فواصل زمانی از پیش تعیین شده فیلتر را پاک می کند.
*فیلترECO فیلتر میکرو کات الکترواستاتیک است که ذرات گرد و غبار را به محض ورود با اثر یون جمع آوری می کند.

لامپ های اشتراکی
برخی از مدل های ویدئو پروژکتور از لامپ های مشابه استفاده می کنند. این ویژگی باعث می شود شما تنها یک مدل لامپ را خریداری و نگهداری کنید و در صورت لزوم برای ویدئو پروژکتورهای مختلف پاناسونیک خود استفاده کنید.

لامپ های اشتراکی

نگرانی کمتر از سوختن ناگهانی لامپ با وجود سیستم نوری دو/چهار لامپ و یا منبع نور ترکیبی LED-Laser
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سیستم نوری دو/چهار لامپ
این سیستم به شما اجازه می دهد حتی اگر در طول پرزنت یکی از لامپ ها از کار افتاد همچنان بتوانید به کار خود ادامه دهید. وقتی یکی از لامپها در هنگام عملیات ویدئو پروژکتور بسوزد دستگاه بدون اینکه وقفه ی در تصویر رخ دهد بر روی لامپ دیگر سوئیچ می کند.

منبع نور ترکیبی LED-Laser
وقتی شما از ویدئو پروژکتورهای سری SOLID SHINE با منبع نور ترکیبی LED Laser استفاده می کنید، دیگر با مشکل فرسودگی لامپ مواجه نخواهید بود، بنابراین قابلیت اطمینان آن بالا خواهد رفت. علاوه بر این در سری SOLID SHINE روشنائی بیشتری در یک زمان معین فراهم می نماید. این منبع تا حدود 20000 ساعت نیاز به نگهداری نخواهد داشت (بسته به شرایط محیطی این میزان قابل تغییر است).

منبع نور ترکیبی LED-Laser سیستم نوری دو لامپ سیستم نوری چهار لامپ


DIGITAL LINK
------------------

مجهز بودن ویدئو پروژکتورها و نمایشگرهای Flat به ترمینال DIGITAL LINK موجب انتقال ویدئو های دیجیتال HD غیر فشرده، HDMI و سیگنالهای کنترلی (اترنت و RS-232C) در فاصله ی 100 متری تنها با یک کابل ‎CAT5e(STP)‎ یا بالاتر خواهد شد. این قابلیت کابل کشی و ارتقا سیستم را ساده تر کرده و ویدئو پروژکتور را برای نصب دائمی و سقفی مناسب خواهد کرد.
نکته : DIGITAL LINK مبتنی بر تکنولوژی HDBaseT بوده اما ویژگی های دیگری نظیر ارتباط دو طرفه با ویدئو پروژکتور و یا نمایشگر تخت پاناسونیک، امکان همکاری با تولیدکنندگان عمده ی کنترل AV نظیر Crestron, Extron, Atlona و ... به آن اضافه شده در حالی که از پروتکل کنترل آنها نیز پشتیبانی می نماید. DIGITAL LINK

DIGITAL LINK DIGITAL LINK


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.