شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک

تلفن بی سیم پاناسونیک

امروزه با وجودتکنولوژی های پیشرفته ارتباطی ، نیاز به استفاده از تلفن ثابت، به دلیل داشتن مزایای خاص همچنان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. شبکه‌های تلفن ثابت در این فاصله دچار تغییرات گسترده‌ای شده و سرویس‌های جدیدی در کنار آنها تعریف شده است که یک از آنها تلفن بیسیم می باشد. درکشور ما،  گوشی های تلفن بی سیم پاناسونیک نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند،  تلفن بی سیم مرکب از یک گوشی تلفن و یک دستگاه ثابت است، به گونه ای که ارتباط گوشی تلفن، بدون استفاده از سیم و از طریق ارسال و دریافت امواج رادیویی با دستگاه ثابت برقرار می شود. سیستم های تلفن بی سیم با رنج فرکانسی گیگا ، در انواع مختلف تک گوشی ، دو گوشی ، سه  گوشی و  چهار گوشی  عرضه می شوند.از ویژگی های بارز تلفن بی سیم پاناسونیک شرکت فاطررسانور می توان به موارد زیر اشاره کرد: منشی تلفنی، نمایش شماره تماس گیرنده (Caller ID) ، منو وتقویم فارسی ، فناوری بلوتوث و هم چنین قابلیت ارسال و دریافت sms می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه زیر کلیک نمایید


گوشی تلفن بی سیم


                                                                                                      

فکس پاناسونیک

 امروزه یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین روش های انتقال اطلاعات استفاده از فاکس می باشد. از گذشته تا کنون همواره سرویس دستگاه‌های فکس ازجمله کالاهاو سیستم هایی هستند که در اداره‌ها،دفاترشرکتها،سازمان های آموزشی و... ازلوازم موردنیازو ضروری به شمار می رود و شیوه ای مطمئن برای دریافت و ارسال اطلاعات شناخته شده است که با وجود سرویس ایمیل هنوز هم گزینه ی خوبی برای انتقال داده است گاهی انتخاب یک فکس مناسب با شرایط و نیازهای کار شما از میان تنوع بسیار این محصول با برندهایی در بازار با کارایی های متفاوت و قیمت های متنوع ،برای شما مشکل خواهد بود در این راستا شرکت فاطررسانور نمایندگی پاناسونیک دستگاه فکس خود را با قابلیت های زیر عرضه می نماید. فکس پاناسونیک  باکارایی آسان، قالبی قوی ، مدرن و وسایل جانبی ارزان و در دسترس در مدل های دو کاره ، سه کاره و چهار کاره به بازار عرضه می‌شوند  یکی از مهمترین قابلیت های فاکس ها اتصال به شبکه کامپیوتر و خروجی پورت LAN و USB می باشد . دستگاه های فاکس بی سیم تمام نیاز های شما را پوشش می دهد .جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه زیر کلیک نمایید.

فکس پاناسونیک                               

                                                                                          



 

تلفن پاناسونیک

امروزه با و جود تکنولوژی های پیشرفته ارتباطی،تلفن ها هم چنان جایگاه خود را حفظ کرده اند،اکثر ارتباطات در دنیا به صورت ارتباط تلفنی صورت می گیرد.درکشور ما، گوشی های تلفن پاناسونیک با صعود تکنولوژی همگام شده اند و  دارای امکانات فراوانی می باشند.شرکت فاطررسانور  نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران تلفن پاناسونیک خود را با کیفیت های متفاوت ، قابلیت های مدرن و کارآیی بالا و هم چنین ارتباطی متمایز به شما معرفی می کند. از دیگر محصولات این گروه می توان به تلفن های رومیزی پاناسونیک وتلفن های بی سیم پاناسونیک  و دستگاه های فکس پاناسونیک که نقش موثری در منازل  وادارات دارند، اشاره کرد.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه زیر کلیک نمایید.


گوشی تلفن پاناسونیک









 

ویدئوپروژکتور پاناسونیک


استفاده از پروژکتور در سمینارها  و کنفرانس ها جهت پخش مراسم در ابعاد بزرگ  جذابیتی فوق العاده ایجاد است. کمپانی پاناسونیک از جمله قدرتمند ترین کمپانی های فعال در عرصه دیتا پروژکتور، تمام نیاز های کاربران را پوشش می دهد.از ویژگی های بارز این ویدئوپروژکتور می توان به  حجم کم ، سبک و قابل حمل با وزن  2.9 کیلوگرم، شدت روشنایی 2200 انسی لومنز، و کنتراست  500:1، طول عمر لامپ 4000 ساعت، زوم دیجیتال، تکنولوژی ساخت LCD، و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. . هم چنین این ویدیو پروژکتور قابلیت اتصال به شبکه از طریق پورت LAN را دارد ،که امکان دریافت تصاویر از دستگاه های مختلف متصل به شبکه را فراهم می سازد.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه زیر کلیک نمایید.

ویدئوپروژکتور پاناسونیک

                                                        



 

شرکت فاطررسانور نماینده رسمی پاناسونیک

امروزه کمتر کسی را می توان یافت که پاناسونیک و محصولات آن، برایش نا آشنا باشد.محصولات پاناسونیک به طور ناخود آگاه در زندگی ما وارد شده اند.  این محصولات در شرکت ها، ادارات، فروشگاه ها و منازل مورد استفاده قرار می گیرد و اکثر نیازهای ارتباطی ما را برآورده می سازد در خاورمیانه، پاناسونیک در زمره پیشروان محصولات الکترونیکی خانگی، اداری و سیستمهای ارتباطی حرفه ای بشمار می رود،در ایران نیز  یکی از پرطرفدارترین و معروفترین برندها می باشد. در این راستا شرکت فاطررسانور مرکز فروش و خدمات محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران  با داشتن سابقه ای درخشان و رزومه ای قوی و کادری مجرب،  ارائه گر مجموعه ای کامل از راهکارهای مرتبط با تجهیزات دفتری و تجاری، ارتباطات و مخابرات، دستگاه های دیجیتا ل می باشد. از جمله راهکارهای جامع و کامل ارتباطات مخابراتی پاناسونیک برای منازل و بخش های تجاری ،اداری، می توان به سیستم های تلفنی PBX(تلفن سانترال)،تلفن بی سیم ، گوشی تلفن،فکس چند منظوره و ویدئو پروژکتورهای LCD چند رسانه ای و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.باری کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه زیر کلیک نمایید


نمایندگی پاناسونیک