شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
شرکت فاطررسانور

شرکت فاطررسانور

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک

ارتقاء سطح آموزش برای سخنرانان / دانشجویان دانشگاه ها - 1


ارتقاء سطح آموزش برای سخنرانان و دانشجویان دانشگاه ها
در ویدئو پروژکتورهای معمول، اگر پرده کشیده نباشد و یا چراغ ها خاموش نباشند، تصاویر واضح نخواهند بود.
زمانی که شما به زحمت کشیدن و کنار زدن پرده و خاموش و روشن کردن مداوم چراغ فکر می کنید قطعاً به این نتیجه می رسید که از ویدئو پروژکتوری استفاده کنید که بتوان آن را در اتاق روشن به کار گرفت. با این حال تصاویر ویدئو پروژکتورهای معمول در روز و یا زمانی که اتاق کاملاً تاریک نیست، واضح نبوده و مشاهده ی آن دشوار خواهد بود.
اگر قرار باشد اطلاعیه ها و برنامه های دانشگاه در مکان های روشن مانند کافه و کتابخانه نمایش داده شود، دانشجویان به درستی از آن مطلع نخواهند شد.

حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !
برای حل این مشکل باید از ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک که به منظور ارائه تصاویر واضح و روشن حتی در روشنائی روز طراحی شده اند، استفاده کنید. تابع تنظیم خودکار تصویر، با توجه به شرایط محیطی، نور تصویر را تنظیم کرده و مشاهده ی آن را آسان می کند.

ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در سطوح مختلف روشنائی متناسب با نیاز کلاس های مختلف ارائه می شوند.
مدار سیستم دید در روز که به تولید تصاویر واضح در اتاق های روشن منجر می شود، در ویدئو پروژکتورهای سطح بالای پاناسونیک قرار داده شده است. علاه بر این، حسگر نور محیطی تعبیه شده در آن، به طور خودکار روشنائی اتاق را تشخیص داده و ویژگی دید در روز پایه و پیشرفته در مدل های مناسب برای کلاس های متوسط و کوچک، با توجه به روشنائی اطراف، به طور خودکار روشنائی و کنتراست را تنظیم می نماید.
این باعث می شود تصاویر نمایش داده شده حتی در فضاهای روشن، کاملاً واضح بوده، به طوری که بتوان آنها را به عنوان Digital Signage در مکان هایی مانند کتابخانه و کافه استفاده کرد.


ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در سطوح مختلف روشنائی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.